Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 czerwca 2015

Bohaterowie


Dominika Stankiewicz

"Gdy będziesz biegł, pobiegnę za Tobą, gdy zwolnisz kroku, statecznie pójdę u Twego boku."








Andrzej Wrona

"Jestem Ci tak bardzo wdzięczny, że nie skreśliłaś mnie od razu, że nie dałaś się zwieść tym wszystkim kłamcom, że mi zaufałaś... Ja Ci to wszystko teraz wynagrodzę."








Karol Kłos

Już nigdy więcej nie będę martwić się sprawami na które nie mam wpływu.”









Ola Dzicka

"Ja się już kończę. Czuję to. Mam tylko jedną prośbę. Niech Karol nie będzie samotny."








Marta Sadowska

"Chciałabym być w połowie tak szczęśliwa jak Wy..."
Anna Stankiewicz

Będziesz się o niego martwić, gdy nie przyjdzie na ustaloną godzinę. Będziesz smutna, gdy pójdzie z kolegami na piwo. Będziesz zła, gdy nie wyrzuci śmieci, albo nie posprząta brudnych skarpetek. I wiesz co? Ty i tak nie odejdziesz... bo czujesz do niego coś co nazywa się miłością.”

Wojciech Stankiewicz

Bądź dla niej dobry i kochaj – tak, jak ja ją kocham.”

Maria Wrona

Wszystko będzie dobrze, bo zasłużyliście na to. Ale pamiętaj, że małżeństwo to nie piękny ślub i wesele, ale wszystko to co wydarzy się później.”


Artur Wrona

Jaki Pan?! Mów mi tato!”

Michał Stankiewicz

Za bardzo ją kocham, za bardzo mi pomogła, żebym pozwolił ją skrzywdzić. Pamiętaj!”
Rafał Stankiewicz

Uważaj na Małą, bo będziesz miał ze mną doczynienia!”
Zosia Wrona

Zawsze chciałam mieć siostrę, trafił mi się brat. Jestem bardzo szczęśliwa, że mam taką bratową.”
Lena Wrona

"Tato! Wracaj! Będziemy czekać z mamą."
Hania i Antek Wrona
Reprezentacja Polski
Skra Bełchatów





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz